Het is de afgelopen dagen al erg warm geweest en dat blijft ook de komende paar dagen het geval. Hierdoor koelt het ’s nachts nog maar weinig af en wordt het ’s morgens al snel warm.
Dit heeft ons doen besluiten om de komende zaterdagtraining 1 uur eerder te starten en dus om eenmalig al om 8:00u te vertrekken vanaf de parkeerplaats bij De Eendracht.
Bij deze ook het verzoek om ervoor te zorgen dat je zelf voldoende water mee neemt en het tijdens het lopen rustig aan te doen. (Tussendoor) Wandelen is zeker ook een optie in dit weer.
Tot zaterdag!
De begeleiders van LekkerHardLopen.nl